Sada měniče točivého momentu pro motokáry, CVT spojka 3/4", nahrazuje Comet TAV2 30-75 218353A Manco 10T #40/41 (dodává se s 1 ozubeným kolem - 1x 10 zubů 40/41)
- Modifikovaná řada TAV2/30: Náš měnič momentu pro motokáry je nejnovější asymetrickou řadou TAV2/30. Asymetrický typ systému dokáže snížit zatížení motoru a získat větší výkon, který váš terénní stroj znovu oživí.
- Vylepšený odolný řemen: Nový typ řemene, asymetrický řemen 669 pro motokáry, je jedním z hlavních prvků našeho měniče momentu pro motokáry. Správné použití tohoto vynikajícího elastického řemene může prodloužit životnost vašeho měniče momentu.
- Kvalitní hnací spojka: Máme hnací kladku 3/4'' a hnací kladku s otvorem 5/8''. Jsou vyrobeny z hliníku a oceli. A hodí se také pro malé systémy měničů momentu o výkonu 4-8 hp.
- Vhodnost pro vozidlo: Měnič momentu je kompatibilní s přímými klikovými hřídeli 3/4" a 5/8". Obvykle jej můžete použít na motokárách a motocyklech o výkonu 4–8 koní.
- Kompletní příslušenství: Naše spojka s měničem momentu má kompletní příslušenství: 1 x hnací kladka 3/4". 1 x hnací kladka s otvorem 5/8". 1 x plastový kryt sestavy. 1 x hliníková montážní deska. 1 x hnací řemen. 1 x kompletní montážní materiál.
Popis produktu není dostupný
Doplňkové parametry
Kategorie: | Auto-moto |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Přidat komentář
Filip
Dobrý den, jaký je průměr díry pro vsuv spojky na motor.
Odpovědět
Odpovědět
Matej Stastny
Dobrý den, při jakých otáčkách se spojka zapne a jake jsou maximalni otacky ktery to zvladne
Odpovědět
Odpovědět
originalnitextil.cz
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o sadu měniče točivého momentu (CVT) kompatibilní s Comet TAV2 30-75. U této konkrétní spojky s vrtáním ¾ʺ, osazené standardními odstředivými čelistmi a továrně předepnutými pružinami, dochází k počátečnímu záběru přibližně při 1 800 – 2 100 ot./min; v rozmezí 2 400 – 2 700 ot./min je již převodník plně sepnutý a přenáší většinu točivého momentu motoru na sekundární řemenici. Hodnoty jsou zvoleny tak, aby odpovídaly křivce výkonu běžných čtyřdobých motorů v kategorii 6,5–9 HP, používaných u motokár či terénních minibike aplikací.
Co se týče horní hranice, konstrukce primární (driver) i sekundární (driven) řemenice – včetně klínového řemene typu 669 nebo 725 podle konkrétní délky – je dlouhodobě testována pro trvalé otáčky kolem 5 000 ot./min a krátkodobé špičky maximálně do 6 500 ot./min. Překračování této meze významně zkracuje životnost řemene i třecích segmentů a při hodnotách nad 7 000 ot./min hrozí nevratné poškození hliníkového unašeče nebo prasknutí čelistí spojky. Doporučujeme proto omezit maximální pracovní otáčky motoru (cut-off) na 5 800 – 6 000 ot./min, čímž zachováte optimální rovnováhu mezi akcelerací, svižným řazením převodových poměrů a mechanickou odolností celku.
Pro úplnost dodáváme, že změnou pružin v driveru lze posunout bod záběru o ±300 – 400 ot./min, nicméně při úpravách se vyplatí zohlednit i momentovou charakteristiku Vašeho motoru – pokud se totiž spojka sevře příliš brzy, motor nevyvine ideální točivý moment a dochází k pomalému rozjezdu; při příliš pozdním záběru naopak riskujete prokluz a zvýšené zahřívání řemene.
Věříme, že tyto parametry Vám pomohou správně sladit převodník s nastavením motoru a zajistit tak plynulý přenos výkonu bez zbytečného opotřebení.
Pěkný den,
Michal

Vevor je přední značka, která se specializuje na vybavení a nástroje. Spolu s tisíci motivovaných zaměstnanců se Vevor věnuje poskytování našim zákazníkům kvalitní vybavení a nástroje za neuvěřitelně nízké ceny.